Ένα σουρεαλιστικό σκηνικό κατέγραψε η κάμερα της ΕΡΤ στη Θεσσαλονίκη, με αστυνομικό που είχε κατεβασμένη τη μάσκα στο πηγούνι και έκοψε πρόστιμο σε πολίτη που δεν φορούσε μάσκα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
«Με όλο τον σεβασμό, τηρώ το νόμο, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο» είπε ο αστυνομικός στον νεαρό, ο οποίος του απάντησε ότι είναι εμβολιασμένος και πως πήγαινε στη δουλειά του με το πατίνι.
Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Πρόστιμο σε πιτσιρικά για μάσκα και
ο αστυνομικός με την μάσκα στο πηγούνι
Κλαυσίγελος pic.twitter.com/tPvvWBavmz— Ιερώνυμος boss (@JeronymoBoss2) December 24, 2021
Πηγή: parallaximag.gr








