Από τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνεται ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στην ευρύτερη περιοχή της δυτικής Θεσσαλονίκης, δεν είναι εφικτή η εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω τηλεφωνικών γραμμών και μέσω του διαδικτύου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΟΤΕ, η βλάβη θα αποκατασταθεί μέχρι το τέλος της ημέρας.








