Επιχείρηση απομάκρυνσης σταθμευμένων οχημάτων από την Τροχαία επί της Αγ. Δημητρίου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Από το ύψος του υφυπουργείου Μακεδονίας Θράκης έως και τον Ιερό Ναό του Αγ. Δημητρίου, δυο γερανοί «σήκωσαν» αυτοκίνητα από τα ξημερώματα.
Στις 11:00 ξεκίνησε η λιτανεία του πολιούχου της Θεσσαλονίκης.
Από τα προηγούμενα 24ωρα υπήρχαν κορδέλες και ενημερωτικά έγγραφα για απαγόρευση στάθμευσης στην οδό, αλλά κάποιοι οδηγοί στάθμευσαν στο σημείο, με αποτέλεσμα σήμερα το πρωί να ψάχνουν τα οχήματα τους.
Πηγή: makthes.gr










