Μετά τη λήξη της κατάληψης του ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών χθες Τρίτη το απόγευμα, σήμερα ο Δήμαρχος Μ. Καρράς επισκέφθηκε τον χώρο και μαζί τους διευθυντές των συστεγαζόμενων σχολείων προχωρήσαν σε αυτοψία, ώστε να καταγραφούν τυχόν ζημίες.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Από νωρίς το πρωί συνεργείο του Δήμου προχώρησε σε καθαριότητα του κτιρίου, ενώ με νεότερη ανακοίνωση θα γίνει γνωστή η ακριβής ημερομηνία επαναλειτουργίας του σχολικού συγκροτήματος.








