Βόλος: 41χρονος βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του – Γειτόνισσα ειδοποίησε την αστυνομία λόγω δυσοσμίας

Νεκρός μέσα στο σπίτι του έμενε για ημέρες ένας 41χρονος στον Βόλο.

Γειτόνισσα του άνδρα ειδοποίησε την αστυνομία καθώς υπήρχε έντονη δυσοσμία που προερχόταν από το διαμέρισμά του.
Στελέχη της αστυνομίας έφτασαν στο σημείο και όταν μπήκαν στο σπίτι, βρήκαν το άψυχο σώμα του 41χρονου.

Όπως προκύπτει από τις πληροφορίες, ο άνδρας ήταν νεκρός επί μέρες, ενώ παραμένουν άγνωστα τα αίτια του θανάτου του.
Έχει διαταχθεί η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής ώστε να διαλευκανθεί η υπόθεση.

Πηγή: sputniknews.gr

Exit mobile version