Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες χθες Τρίτη, το Λιμεναρχείο Αγίου Όρους για προσάραξη του Θ/Γ-Κ/Μ “ΙΟS” σημαίας Η.Π.Α., με εννέα (09) επιβαίνοντες, στην θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά ν. Αμπελίτσι Σιγγιτικού κόλπου Χαλκιδικής.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στην περιοχή έσπευσαν ένα (01) περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και ένα (01) ιδιωτικό σκάφος, με τη συνδρομή του οποίου έγινε αποκόλληση του “IOS”, ενώ με τη συνοδεία του περιπολικού σκάφους ΛΣ.ΕΛ.-ΑΚΤ., μεταφέρθηκε στον λιμένα Όρμου Παναγιάς.
Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του ”IOS”, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός ατόμων, δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση ούτε ρήγμα για εισροή υδάτων.








