Πρόστιμο 1.300 ευρώ συνολικά επιβλήθηκε σε εργαζόμενο Κέντρου Απασχόλησης Παιδιών στη Χαλκιδική για μη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Βαριά καμπάνα επιβλήθηκε σε εργαζόμενο Κέντρου Απασχόλησης Παιδιών στη Χαλκιδική για μη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Σε έλεγχο που έγινε την Πέμπτη, διαπιστώθηκε πως ο εργαζόμενος δεν φορούσε μάσκα και του επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ, όπως προβλέπεται για μη χρήση μάσκας σε εσωτερικούς χώρους αλλά και επιπλέον 1.000 ευρώ καθώς δεν φορούσε στον χώρο εργασίας του.
Πηγή: voria.gr








