Η αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Μουδανιών από σήμερα θα παραμένει ανοιχτή

Λύθηκε το πρόβλημα με τον αύλιο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Μουδανιών και από σήμερα Παρασκευή θα είναι και πάλι ανοιχτός. Η καλή διάθεση και από τις δυο μεριές έφερε μια κοινώς αποδεκτή λύση.

Αναλυτικά, όσα αναφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Μουδανιών

Το θέμα διευθετήθηκε και μάλιστα ο κύριος που διαμαρτυρήθηκε προτίθεται να κλείνει το προαύλιο στις 22.00 μ.μ. έτσι ώστε να μην μπαίνουν μηχανάκια και εξωσχολικοί οι οποίοι δημιουργούν φθορές και φασαρία.

Ο σύλλογός μας τον ευχαριστεί για την εθελοντική βοήθεια του και την διάθεση συνεννόησης που είχε.

Exit mobile version