Tο έργο της σύνδεσης του αποχετευτικού δικτύου του Δενδροποτάμου με τον Κεντρικό Αποχετευτικό Αγωγό της Θεσσαλονίκης και την Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων, που ολοκληρώνεται με συγχρηματοδότηση της Περιφέρειας, θα επισκεφτεί αύριο Πέμπτη 22 Απριλίου 2021 ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο κ. Τζιτζικώστας, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΑΘ ΑΕ Άνθιμο Αμανατίδη θα πραγματοποιήσουν επίβλεψη των τελικών εργασιών παράδοσης του έργου, που είναι από τα πλέον σημαντικά για τη Θεσσαλονίκη, καθώς θα συνδέσει το αποχετευτικό δίκτυο του Δενδροποτάμου με τον βιολογικό καθαρισμό της Θεσσαλονίκης.








