Η πίεση στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης αυξάνεται συνεχώς και αποτυπώνεται καθημερινά στις εφημερίες που δυσκολεύουν ολοένα και περισσότερο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Με γεμάτες όλες τις κλίνες ΜΕΘ ολοκλήρωσε εφημερία σήμερα το πρωί το νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Συγκεκριμένα, και οι 20 διαθέσιμες κλίνες στη ΜΕΘ είναι πλέον γεμάτες με ασθενείς με κορονοϊό, ενώ έγιναν 54 εισαγωγές ατόμων που διαγνώστηκαν θετικοί. 152 ασθενείς νοσηλεύονται με Covid-19 στις απλές κλίνες.
Την ίδια ώρα, στις 8:00 το πρωί, το Ιπποκράτειο άρχισε εφημερία με διαθέσιμες τρεις κλίνες ΜΕΘ από τις 30 που διαθέτει συνολικά. Σε απλές κλίνες νοσηλεύονται περίπου 105 άτομα.
Πηγή: makthes.gr








