Μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Κασσάνδρας προχώρησαν εθελοντικά σε εμβολιασμό -μπόλιασμα σε αχλαδιές (φώτο)

Χθες, Καθαρά Δευτέρα, μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Κασσάνδρας προχώρησαν εθελοντικά σε εμβολιασμό-μπόλιασμα αγραπίδιων-γκορτζας σε αχλαδιές.

“Εμβολιάστηκαν πάνω από 10 δένδρα κατά μήκος αγροτικών δρόμων.
Λόγω των μέτρων corvit δεν ήταν δυνατή η συμμετοχή πολλών μελών.
Η κίνηση θα επαναληφθεί την επόμενη Κυριακή σε αλκή αγροτική διαδρομή.
Παρακαλούνται τα μέλη να είναι ιδιαίτερα προσεχτικά εάν πλησιάσουν τα εμβολιασμένα δένδρα.”, αναφέρει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του.

Exit mobile version