Χθες, Καθαρά Δευτέρα, μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Κασσάνδρας προχώρησαν εθελοντικά σε εμβολιασμό-μπόλιασμα αγραπίδιων-γκορτζας σε αχλαδιές.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Εμβολιάστηκαν πάνω από 10 δένδρα κατά μήκος αγροτικών δρόμων.
Λόγω των μέτρων corvit δεν ήταν δυνατή η συμμετοχή πολλών μελών.
Η κίνηση θα επαναληφθεί την επόμενη Κυριακή σε αλκή αγροτική διαδρομή.
Παρακαλούνται τα μέλη να είναι ιδιαίτερα προσεχτικά εάν πλησιάσουν τα εμβολιασμένα δένδρα.”, αναφέρει ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του.












