Στη μέση του δρόμου άφησε τα μπάζα ένας οδηγός φορτηγού ύστερα από οικονομική διαφωνία που είχε με ιδιοκτήτη σπιτιού στη Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival, ο ιδιοκτήτης έκανε ανακαίνιση στο σπίτι του και κάλεσε φορτηγό για να μαζέψει τα μπάζα.
Τότε, ο οδηγός του φορτηγού ζήτησε περισσότερα χρήματα από όσα είχα συμφωνηθεί. Οι δύο άνδρες διαφώνησαν με τον φορτηγατζή να ρίχνει τα μπάζα στην οδό Αρχαιολογικού Μουσείου.
Δείτε φωτογραφίες του Thestival από το σημείο.
Πηγή: thestival.gr









