Όπως αναφέρει ο οργανισμός “Δράση για την Άγρια Ζωή” παρέλαβαν άλλο ένα Φοινικόπτερο με συμπτώματα μολυβδίασης από την περιοχή του Αγίου Μάμα στη Χαλκιδική, ενώ ένα δεύτερο πουλί που είχαν δει περαστικοί την προηγούμενη ημέρα, σε πολύ άσχημη κατάσταση, δεν στάθηκε εφικτό να εντοπιστεί.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στο πουλί τοποθετήθηκε άμεσα ενδοφλέβια ορός και ταυτόχρονα ξεκίνησε αγωγή για τη θεραπεία του. Το Φλαμίνγκο που είχε καταπιεί δεκάδες σκάγια και είχε ξεκινήσει αγωγή από την προηγούμενη βδομάδα. Παρά τις προσπάθειες που κατέβαλε το επιστημονικό προσωπικό της Δράσης δυστυχώς χθες εξέπνευσε.








