Επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19 στο Δημοτικό Σχολείο Πευκοχωρίου

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Κασσάνδρας υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19 που εντοπίστηκε στο τμήμα ΣΤ2 του Δημοτικού Σχολείου Πευκοχωρίου.

Το συγκεκριμένο τμήμα θα παραμείνει κλειστό έως τις 11/2/2021.

Exit mobile version