Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Κασσάνδρας υπάρχει επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19 που εντοπίστηκε στο τμήμα ΣΤ2 του Δημοτικού Σχολείου Πευκοχωρίου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Το συγκεκριμένο τμήμα θα παραμείνει κλειστό έως τις 11/2/2021.








