Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν μετ;a την απολογία τους στον ανακριτή οι δύο ανήλικοι κατηγορούμενοι, ηλικίας 15 και 17 ετών, για τον άγριο ξυλοδαρμό του υπαλλήλου του Μετρό της Ομόνοιας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι δύο ανήλικοι που με βάση το βιντεοληπτικό υλικό διακρίνονται να χτυπούν με μανία τον σταθμάρχη απολογήθηκαν για την κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος της βαριάς σκοπούμενης σωματικής βλάβης και για απείθεια καθώς αρνήθηκαν να δώσουν αποτυπώματα. Και οι δύο δήλωσαν μετανιώμενοι για την πράξη τους αλλά επέρριψαν ευθύνη για το ξέσπασμά τους στον σταθμάρχη.
Και οι δύο δήλωσαν μετανιωμένοι για την πράξη τους αλλά επέρριψαν ευθύνη για το ξέσπασμά τους στον σταθμάρχη.
Πηγή: grtimes.gr








