Πρόβλημα με το πλήκτρο πεζών στο κεντρικό σηματοδότη καταγγέλλουν κάτοικοι της Ιερισσού στη σελίδα “Δημότης Ιερισσού”.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συγκεκριμένα, στα κεντρικά φανάρια της Ιερισσού, έναντι του Δημαρχείου, φαίνεται πως έχει χαλάσει το σύστημα με το οποίο ο πεζός έχει τη δυνατότητα να περάσει τη διάβαση γρηγορότερα με το πάτημα ενός πρασίνου κουμπιού.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μαθητές, πεζοί και ηλικιωμένοι να περιμένουν περισσότερη ώρα και να κινδυνεύουν εάν περάσουν χωρίς να φαίνεται διερχόμενο αυτοκίνητο.








