Σε μαζικά τεστ για τον κορονοϊό αποφάσισαν να προχωρήσουν ένοικοι πολυκατοικίας στην Πάτρα και τα αποτελέσματα τους άφησαν… άφωνους. Σύμφωνα με το gnomip.gr, διασπορά του κορονοϊού εντοπίστηκε σε πολυκατοικία στην Αγυιά της Πάτρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι 15 άτομα βγήκαν θετικά στον κορονοϊό, μετά τα τεστ που έκαναν.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Μάλιστα, τώρα άπαντες βρίσκονται σε καραντίνα ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ενημερωμένη και η 6η ΥΠΕ. Πάντως, μέχρι τώρα ουδείς φαίνεται να γνωρίζει πως ξεκίνησε η διασπορά κορονοϊού στη συγκεκριμένη πολυκατοικία.
Πηγή: ethnos.gr








