Παρά τις συνεχείς προσπάθειες καθαρισμού της περιοχής Αγίου Φανουρίου Αθύτου από τα συνεργεία του Δήμου Κασσάνδρας, παρά την τοποθέτηση απαγορευτικών πινακίδων και παρά τα αυστηρά πρόστιμα του Δήμου, ορισμένοι συνεχίζουν την άσχημη συνήθεια τους να πετούν στην περιοχή μπάζα, ογκώδη και κλαδιά.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Τα συνεργεία του Δήμου Κασσάνδρας καθάρισαν μερικώς για ακόμη μια φορά την πολύ επιβαρυμένη περιοχή ενώ η Αντιδημαρχία Καθαριότητας προειδοποιεί πως τα πρόστιμα που θα επιβληθούν σε όποιον εντοπισθεί να επιβαρύνει την περιοχή,θα είναι υψηλά και ανελαστικά.









