Μετά από την εμφάνιση τριών θετικών κρουσμάτων κορωνοϊού στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ιερισσού, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης Χαλκιδικής αποφάσισε σήμερα, με εισήγηση της Διεύθυνσης Υγείας της Περιφέρειας, την αναστολή λειτουργιας του σχολείου για 14 μέρες, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Υπενθυμίζεται ότι κλειστό μέχρι τις 18 Νοεμβρίου για τον ίδιο λόγο, παραμένει το δημοτικό σχολείο Αρναίας.








