Εκκενώθηκε κτίριο που βρίσκεται στο Μεταξουργείο και συγκεκριμένα στην οδό Φαβιέρου 36, το πρωί της Τετάρτης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στην επιχείρηση εκκένωσης συμμετείχε ο δήμος Αθηναίων, στην κατοχή του οποίου βρίσκεται το εν λόγω κτήριο, καθώς και η ΕΛ.ΑΣ.
Πέντε άτομα, τα οποία και προσήχθησαν, εντοπίστηκαν να ζουν μέσα σε αυτό, σε άθλιες συνθήκες, ενώ μία από τις γυναίκες-κατοίκους ισχυρίστηκε στις αρχές πως έχει κορωνοϊό. Για αυτό και στον χώρο μεταβαίνουν κλιμάκια του ΕΟΔΥ, για να διενεργήσουν τα απαραίτητα τεστ.
Πηγή: protothema.gr










