Κατά τη πρώτη συνεδρίαση της νέας Κοινοβουλευτικής Συνόδου, επανεξελέγη από την Ολομέλεια της Βουλής για το αξίωμα του Γραμματέα της Βουλής των Ελλήνων για την νέα Κοινοβουλευτική περίοδο, με πλειοψηφία 274 Βουλευτών (σύνολο 282 ψηφίσαντες ) ο Βουλευτής Χαλκιδικής Απόστολος Πάνας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο κ. Πάνας μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος προέβη στην ακόλουθη δήλωση : «Αποτελεί τιμή για μένα και τη Χαλκιδική η επανεκλογή μου στη θέση του Γραμματέα της Βουλής των Ελλήνων για τη νέα Κοινοβουλευτική περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου από όλα τα κόμματα για τη στήριξη στο πρόσωπό μου και τους διαβεβαιώ, ότι θα ανταποκριθώ στην εμπιστοσύνη τους».








