Ο Σύλλογος γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιερισσού αποφάσισε την κατάληψη του σχολείου για σήμερα Τρίτη 22/9, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αδικαιολόγητη και ανεπίτρεπτη καθυστέρηση της υλοποίησης του αποστραγγιστικού έργου, το οποίο χρηματοδοτήθηκε ύστερα από ενέργειες της πρώην Δημοτικής αρχής.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Η κατάσταση από τη δυσοσμία είναι απαράδεκτη. Δεν είναι δυνατόν να φοιτούν μικροί μαθητές σε ένα τέτοιο ανθυγιεινό και επικίνδυνο περιβάλλον.
Ας αναλάβουν επομένως οι υπεύθυνοι τις ευθύνες τους και ας μας πουν γιατί καθυστέρησε τόσο ένα τέτοιο σημαντικό έργο!”, επισημαίνουν οι γονείς σε ανακοίνωσή τους.








