Συνεχίζονται οι επισκευαστικές εργασίες στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Καλλικράτειας με βάση και το σχετικό αίτημα, που διατυπώθηκε από το Εκπαιδευτικό προσωπικό και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Ήδη έγινε η κοπή των δέντρων του αύλειου χώρου, που κρίθηκαν επικίνδυνα και εντός του Οκτωβρίου προγραμματίζεται να γίνει δεντροφύτευση.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σε εξέλιξη ακόμη είναι η ανακατασκευή των χώρων υγιεινής, ενώ πραγματοποιήθηκαν και κάποιες ηλεκτρολογικές εργασίες. Τέλος, άμεσα θα ξεκινήσει ο ελαιοχρωματισμός της εξωτερικής όψης του κτιρίου.











