Συναγερμός έχει σημάνει σε κονσερβοποιία στα Γιαννιτσά, όπου εντοπίστηκαν 35 εργαζόμενοι θετικοί στον κορωνοϊό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Την προηγούμενη εβδομάδα ανιχνεύτηκαν τα πρώτα 10 κρούσματα και αυτή άλλα 25. Όλοι οι ασθενείς βρίσκονται σε κατ’ οίκον περιορισμό, ενώ έχει ξεκινήσει ιχνηλάτηση των επαφών τους.
Ανησυχία για διασπορά του ιού προκαλεί το γεγονός ότι στο εργοστάσιο απασχολούνται 680 εργαζόμενοι, πολλοί εκ των οποίων είναι εποχικοί και ζουν σε κοντινές περιοχές σε Ημαθία, Θεσσαλονίκη και Πιερία.
Πηγή: skai.gr








