Στη θάλασσα με το αυτοκίνητο τους έπεσαν οι δύο γυναίκες, κοντά στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Άμεσα στην περιοχή πήγαν στελέχη της Λιμενικής Αρχής Θεσσαλονίκης, όπου διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες είχαν βγει μόνες τους από το αυτοκίνητο και ήταν καλά στην υγεία τους.
Με μέριμνα του ιδιοκτήτη πρόκειται να γίνει η ανέλκυση του αυτοκινήτου, ενώ από το περιστατικό δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Προανάκριση γίνεται από την οικεία Λιμενική Αρχή.
Πηγή: thestival.gr








