• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Κορωνοϊός: 52χρονος το «έσκασε» ξανά από ξενοδοχείο καραντίνας στη Θεσσαλονίκη

admin Από admin
23 Αυγούστου, 2020
Σε Κεντρική Μακεδονία
13
SHARES
5
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Στα χέρια της αστυνομίας βρίσκεται και πάλι ο 52χρονος Βούλγαρος, ο οποίος βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και νοσηλεύονταν αρχικά στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google

Ο 52χρονος που βρέθηκε θετικός παραβίασε για δεύτερη φορά την καραντίνα και έφυγε από το ξενοδοχείο «Φίλιππος» που βρίσκεται στην περιοχή της Χαλκηδόνας, όπου παρέμενε μετά την πρώτη σύλληψή του.

Ωστόσο, άμεση ήταν η ανταπόκριση της αστυνομίας καθώς αστυνομικοί της Θεσσαλονίκης τον συνέλαβαν εκ νέου.

Υπενθυμίζεται πως στις 16 Αυγούστου είχε αποχωρήσει κρυφά από το νοσοκομείο με την αστυνομία να εκδίδει σήμα φυγής.

Διαβάστε επίσης:

Φωτογραφία αρχείου: EUROKINISSI

Τραγωδία στη Βέροια: Νεκρός 60χρονος μετά από πρόσκρουση ΙΧ σε τοιχίο

23 Ιουνίου, 2026

Εργασίες κοπής πρασίνου επί της Ε.Ο. 16 Θεσσαλονίκης – Αρναίας και της Παράκαμψης Αρναίας από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026

Στις 21 Αυγούστου αστυνομικοί σε έλεγχο για παρεμπόριο στη περιοχή της Παναγίας Φανερωμένης συνέλαβαν έναν άντρα, υπήκοο Βουλγαρίας, 52 ετών.

Όταν οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα Νέαπολης – Συκεών οι αστυνομικοί διαπίστωσαν κατά την εξακρίβωση των στοιχείων του, ότι εκκρεμούσε σε βάρος του ένταλμα για φυγή από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν καθώς ήταν θετικός στον κορωνοϊό.

Άμεσα ενημερώθηκε ο ΕΟΔΥ, έγινε απολύμανση δύο φορές στο Α.Τ και οι 4 αστυνομικοί που είχαν έρθει σε πιο κοντινή επαφή μαζί του τέθηκαν σε καραντίνα.

Πηγή: thessnews.gr

Tags: Θεσσαλονίκη
Προηγούμενο

23 Αυγούστου η Εκκλησία γιορτάζει τα Εννιάμερα της Παναγίας

Επόμενο

Δημήτρης Ευαγγελινός: Ερώτηση προς τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής κ. Ιωάννη Γιώργο

ΣχετικάΆρθρα

Φωτογραφία αρχείου: EUROKINISSI
Κεντρική Μακεδονία

Τραγωδία στη Βέροια: Νεκρός 60χρονος μετά από πρόσκρουση ΙΧ σε τοιχίο

23 Ιουνίου, 2026
Featured

Εργασίες κοπής πρασίνου επί της Ε.Ο. 16 Θεσσαλονίκης – Αρναίας και της Παράκαμψης Αρναίας από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου
Featured

Εργασίες κοπής πρασίνου επί του ερείσματος της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών από τη συμβολή με την οδό Βούλγαρη έως τον κόμβο Ν. Ρυσίου από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026
Επόμενο

Δημήτρης Ευαγγελινός: Ερώτηση προς τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής κ. Ιωάννη Γιώργο

Η παράλια της Καλλιθέας Χαλκιδικής σε άθλια κατάσταση (φώτο)

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.