Νέο περιστατικό με υγειονομικούς στη Θεσσαλονίκη που βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με πληροφορίες του Ράδιο Θεσσαλονίκη πρόκειται για δύο ειδικευόμενους από το νοσοκομείο Γεννηματάς οι οποίοι γύρισαν από διακοπές στη Χαλκιδική.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, και οι δύο υγειονομικοί έκαναν το τεστ στο νοσοκομείο, βγήκε θετικό και άμεσα μπήκαν σε καραντίνα στο σπίτι τους.
Υπενθυμίζεται πως και χθες προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση και ανησυχία στη Θεσσαλονίκη καθώς βρέθηκαν θετικοί ακόμα 16 υγειονομικοί σε δύο νοσοκομεία της πόλης.
Πηγή: thessnews.gr








