Σε «κόκκινο συναγερμό» βρίσκεται η χώρα μας τις τελευταίες ημέρες με τον αριθμό των κρουσμάτων να παραμένει σταθερά άνω των 200.
Ο μεγάλος φόβος των ειδικών είναι η επιστροφή των εκδρομέων, – κυρίως των νέων ατόμων – στα αστικά κέντρα και η συρρίκνωση κόσμου στις πολυκατοικίες και τις γειτονιές που μπορεί να επιφέρει επιδείνωση της κατάστασης, αύξηση του ιικού φορτίου στις πόλεις και νέα περαιτέρω αύξηση των κρουσμάτων.
Η Πολιτική Προστασία έδωσε στη δημοσιότητα πριν από λίγο νέο σποτάκι και στέλνει μήνυμα προς τος νέους ώστε να μειωθεί η διασπορά του ιού στη χώρα μας.
«Μοιραζόμαστε αναμνήσεις, όχι τον ιό! Το νέο σποτ για το πως θα βγούμε νικητές και από αυτή την φάση, και από αυτή τη μάχη με τον αόρατο εχθρό» γράφει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή με το σποτάκι που δημοσίευσε και ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.
https://www.facebook.com/nikos.hardaliasb/videos/3662321283802274/
«Μπορεί να βρέθηκες αυτό το καλοκαίρι σε πάρτι και να αγνόησες τα μέτρα προστασίας, να αμφισβήτησες του κινδύνους, να ξέχασες τον κορωνοϊό.
Επιστρέφοντας στο σπίτι να αγκάλιασε τη μητέρα σου, να πήρες το λεωφορείο χωρίς να φορέσεις μάσκα. Να είδες φίλους, που γύρισαν και αυτοί από διακοπές γιατί δεν ήξερες πως στο πάρτι υπήρχε κρούσμα.
Δεν ξέρεις πως μπορείς να είσαι φορέας χωρίς συμπτώματα και δεν φαντάστηκες πως θα κολλήσεις τους γονείς σου. Δεν σκέφτηκες πως οι γονείς των φίλων σου θα μπουν σε ΜΕΘ. Πως ίσως πληρώσουν το απόλυτο τίμημα.
Δεν ήθελες εσύ να βάλεις σε κίνδυνο κανέναν. Κάνε λοιπόν έστω τώρα τη διαφορά. Μην γίνεις υπεύθυνος για το επόμενο κρούσμα, για την επόμενη εισαγωγή σε νοσοκομείο.
Μετά την επιστροφή προσέχουμε διπλά, φοράμε μάσκα παντού, κρατάμε αποστάσεις, μένουμε μακριά από ευπαθείς ομάδες και σταματάμε εδώ τη διασπορά. Μοιραζόμαστε τις αναμνήσεις, όχι τον ιό!» αναφέρει το σποτάκι.








