Τον αυτοσχέδιο σκουπιδότοπο, που είχε δημιουργηθεί στον χώρο του παλιού λατομείου των Ελαιοχωρίων, καθάρισαν μηχανήματα του Δήμου Νέας Προποντίδας υπό την καθοδήγηση του τοπικού αντιδημάρχου κ. Γ. Καραπανταζή και της προέδρου της Κοινότητας κας Δ. Τσιρίμπαση.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Για ακόμη μια φορά γίνεται έκκληση σε όλους να μην γίνεται άναρχη ρίψη σκουπιδιών και ογκωδών αντικειμένων, καθώς και να χρησιμοποιούνται τα ορισμένα σημεία από τον Δήμο ή να προηγείται σχετική επικοινωνία με την υπηρεσία καθαριότητας.













