Μήνυμα του Βουλευτή Χαλκιδικής Γιώργου Βαγιωνά για τα νέα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.
“Τα νέα μέτρα που έλαβε με υπευθυνότητα και σύνεση η Κυβέρνηση μας δεν είναι εύκολα και δεν είναι ευχάριστα σε κανέναν απολύτως.
Είναι όμως αναγκαία.
Είναι απαραίτητα και στο χέρι μας είναι να αποδειχθούν σωτήρια για τη ζωή μας αλλά και προσωρινής διάρκειας.
Η πορεία εξάπλωσης της νόσου είναι αυτή που θα κρίνει τη διάρκεια τους, ας μη το ξεχνάμε.
Η Κυβέρνηση της ΝΔ και του Κυριάκου Μητσοτάκη, δε σκέφτηκε ούτε στιγμή το πολιτικό κόστος για τη λήψη των τόσο αυστηρών μέτρων.
Έθεσε για ακόμη μια φορά πρώτη την υγειονομική ασφάλεια και όχι τη δημοτικότητα της.
Στη Χαλκιδική μας το οικονομικό πλήγμα είναι μεγάλο. Το γνωρίζω καλά καθώς καθημερινά βρίσκομαι σε επικοινωνία με τον παραγωγικό ιστό της κοινωνίας μας.
Ωστόσο, το πλήγμα θα είναι ανεπανόρθωτο αν χαθούν ανθρώπινες ζωές συμπατριωτών μας.
Η οικονομική ζημία, επανορθώνεται.
Και δεσμεύομαι ότι θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ προς αυτή την κατεύθυνση.
Η ανθρώπινη ζωή όμως δεν αντικαθίσταται.
Ας μη το ξεχνάμε.”








