Η πρωινή βροχή δεν στάθηκε ικανή να πτοήσει τους καλλιτέχνες! Το 1ο Φεστιβάλ Γκράφιτι “Outta City Graffiti Fest 2020”, που διοργανώνει ο Δήμος Νέας Προποντίδας, ο Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού και η ομάδα “83crew” ξεκίνησε.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Περισσότεροι από 35 επιλεγμένοι καλλιτέχνες απ’ όλη την Ελλάδα «θα ζωντανέψουν» με πληθώρα χρωμάτων τους εξωτερικούς τοίχους του Σταδίου στα Ν. Μουδανιά, ξεδιπλώνοντας μέσα από τα γκράφιτι την φαντασία τους.
Όσοι επιθυμούν να δουν τους καλλιτέχνες επί το έργον δεν έχουν παρά να περάσουν από το Δημοτικό Στάδιο και να τους απολαύσουν.
Για την εκδήλωση έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα που προβλέπει ο ΕΟΔΥ, με σκοπό την αποτροπή εξάπλωσης του Covid-19.















