Διακοπή υδροδότησης, προκειμένου να πραγματοποιηθούν τεχνικές εργασίες στη δεξαμενή ύδρευσης, θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2020, από τις 8 το πρωί έως αργά το απόγευμα στα Ν. Σίλατα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google








