Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε χθες το απόγευμα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντίμιρ Πούτιν.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι διμερείς σχέσεις, η κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και την ευρύτερη περιοχή και το ζήτημα της μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τζαμί, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλο τον Ορθόδοξο κόσμο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ








