Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες στο Δημαρχείο Πολυγύρου, όπου συζητήθηκαν θέματα της Ιεράς Μητροπόλεως Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου ,για τα οποία δόθηκαν οι αναγκαίες και απαραίτητες λύσεις.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στη σύσκεψη παρευρέθησαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ.κ. Θεόκλητος , ο Δήμαρχος Πολυγύρου κ. Αστέριος Ζωγράφος , ο Δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Στέλιος Βαλιάνος, ο Πρόεδρος της Τ.Κ Ολυμπιάδος κ. Πετράκης καθώς και οι συνεργάτες αυτών.









