Tο δικό του μήνυμα για την ημέρα μνήμης για τη Γενοκτονία των Ποντίων έστειλε με ανάρτησή του ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Πριν από έναν αιώνα, οι Έλληνες του Πόντου έπεσαν θύματα μιας πρωτοφανούς θηριωδίας”, αναφέρει στο μήνυμά του ο Κυριάκος Μητσοτάκης και σημειώνει:
“Η Πολιτεία ανταποκρίθηκε ομόψυχα στο αυτονόητο καθήκον της αναγνώρισης της Γενοκτονίας. Και αγωνίζεται για τη διεθνοποίηση και την παγκόσμια προβολή της”.
“Θα τιμούμε την «Ημέρα Μνήμης» μέχρι να ξημερώσει η Ημέρα της Δικαίωσης”, καταλήγει στο μήνυμά του ο πρωθυπουργός.








