• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Απ. Πάνας: “Το Υπ. Παιδείας πρέπει να επανεξετάσει το Νομοσχέδιο”

admin Από admin
18 Μαΐου, 2020
Σε Featured, Εκπαίδευση, Πολιτικά, Χαλκιδική
9
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Τηλεδιάσκεψη είχε ο Βουλευτής Χαλκιδικής Απ. Πάνας με τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπ/κων Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Χαλκιδικής “Ο Αριστοτέλης” έπειτα από πρόσκλησή του, προκειμένου να ανταλλάξουν απόψεις ενόψει του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» που περιέχει ρυθμίσεις για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν οι αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα η αύξηση των μαθητών στις τάξεις από 22 σε 26 που επιφέρει και αύξηση της αναλογίας αριθμού μαθητών ανά εκπαιδευτικό σε μια δύσκολη υγειονομικά περίοδο. Η συνθήκη αυτή εκτός από δυσκολίες στην εκπαιδευτική πράξη προκαλεί και προβλήματα στη δημιουργία τμημάτων. Και αυτό επιδεινώνεται με την έλλειψη αιθουσών που παρατηρείται ιδιαίτερα στη Χαλκιδική. Ταυτόχρονα η εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία δημιουργεί πολλά ερωτηματικά ως προς το μαθησιακό επίπεδο και το ρόλο του νηπιαγωγείου. Παράλληλα εισάγεται η μη υποχρεωτική διετής προσχολική αγωγή με αποτέλεσμα πολλά προνήπια να φοιτήσουν αναγκαστικά στους Παιδικούς Σταθμούς. Τη συζήτηση επιπλέον απασχόλησε και η τηλεμετάδοση της διδασκαλίας από τις σχολικές αίθουσες.

Ο κ. Πάνας ανέφερε σχετικά : «Η ανάγκη ενημέρωσής μου για τα θέματα που αφορούν την Παιδεία από τη βάση της , εκφράζει το σεβασμό μου στα πρόσωπα και κυρίως στους θεσμούς της. Μέσα από το θεσμικό μου ρόλο είμαι έτοιμος να προωθήσω τις θέσεις και τις απόψεις αυτές για τα καίρια ζητήματα που προκύπτουν στον τομέα της εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να επανεξετάσει την αναλογία των μαθητών ανά εκπαιδευτικό. Ιδιαίτερη προσοχή μάλιστα πρέπει να δοθεί στον τρόπο λειτουργίας του ψηφιακού σχολείου καθώς η έλλειψη συγκεκριμένου και οργανωμένου θεσμικού πλαισίου, πρόκειται να δημιουργήσει πολυποίκιλα προβλήματα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα».

Προηγούμενο

Τα γυμναστήρια θα ανοίξουν στις 29 Ιουνίου

Επόμενο

Συνεργασία του δήμου Αριστοτέλη με το Κέντρο Υποστήριξης Εξαρτημένων «Όασις»

ΣχετικάΆρθρα

Ελλάδα

Νέος Ποινικός Κώδικας: Πιο αυστηρές ποινές για απόπειρα βιασμού και ενδοοικογενειακή βία – Θα εκτίονται οι ποινές φυλάκισης άνω των 3 ετών

29 Νοεμβρίου, 2023
Ελλάδα

Διδυμότειχο: Ζευγάρι ηλικιωμένων δώρισε 100.000 ευρώ στο νοσοκομείο (βίντεο)

29 Νοεμβρίου, 2023
Κεντρική Μακεδονία

Προβολή της Θεσσαλονίκης στην Ρουμανία ως city break προορισμού

29 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο

Συνεργασία του δήμου Αριστοτέλη με το Κέντρο Υποστήριξης Εξαρτημένων «Όασις»

Διακοπή νερού στο Ζωγράφου

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

halkidiki all
Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

*Κάνοντας εγραφή στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης που μπορείτε να βρείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.