Από την Παρασκευή 15 Μαΐου 2020 όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου θα προσέρχονται καθημερινά στο ΕΠΑΛ Ν. Μουδανιών, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, σε εφαρμογή του ισχύοντος, από το Μάρτη, ωρολόγιου προγράμματος λειτουργίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η ανακοίνωση αυτή δεν αφορά τους/τις μαθητές/μαθήτριες που απαλλάχθηκαν για ειδικό λόγο, της παρουσίας τους στο σχολείο, υποβάλλοντας σχετική Υπεύθυνη Δήλωση.








