Αποκαθίσταται η οδική κυκλοφορία στον δρόμο Αγίας Παρασκευής -Πευκοχωρίου ο οποίος παρέμενε κλειστός για περίπου έναν μήνα μετά την κατολίσθηση που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της τελευταίας νεροποντής.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η διέλευση των οχημάτων θα γίνεται μέσω παράκαμψης που κατασκευάζει ο Δήμος Κασσάνδρας δίνοντας έστω μια προσωρινή λύση μέχρις ότου να δημοπρατηθεί το έργο αποκατάστασης της ζημίας.
Ήδη η μελέτη του έργου έχει ολοκληρωθεί και εντός του προσεχούς χρονικού διαστήματος θα ολοκληρωθεί και η δημοπράτησή του.
Έτσι, θα δοθεί μόνιμη λύση στο πρόβλημα και ο δρόμος που εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες κατοίκους αλλά και επισκέπτες της περιοχής.









