Ένα χρόνιο αίτημα των δημοτών για κοπή των επικίνδυνων δέντρων από τις γειτονιές τους, βρίσκει λύση καθώς απομακρύνονται τα επικίνδυνα δέντρα στη Χανιώτη,το Πευκοχώρι και το Παλιούρι, με πρωτοβουλία του δήμου Κασσάνδρας, σε συνεργασία με τους Προέδρους των τοπικών διαμερισμάτων, το Δασαρχείο και τη ΔΕΗ.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι εργασίες απομάκρυνσης των επικίνδυνων δέντρων ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο και θα συνεχιστούν και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Η κοπή των επικίνδυνων δέντρων εξασφαλίζει αισθητικό αλλά και λειτουργικό αποτέλεσμα αφού αποτελεί και ένα βήμα πρόληψης των δασικών πυρκαγιών.
https://www.facebook.com/dhm.kassandras/videos/1639758052845027/











