Κάτοικοι γειτονιάς στο Κορδελιό το έριξαν στο χορό στη μέση του δρόμου, με γείτονες από τα μπαλκόνια να καταγράφουν το αυτοσχέδιο γλέντι, που έσπασε την καραντίνα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Τι κι αν τα μέτρα για τον κορωνοϊό προβλέπουν το social distancing; Στη Θεσσαλονίκη δεν καταλαβαίνουν από κάτι τέτοια.
Έτσι, σε γειτονιά του Κορδελιού, οι γείτονες «έσπασαν» την καραντίνα, σχημάτισαν κύκλο, πιάστηκαν χέρι-χέρι και το έριξαν στο χορό, «στήνοντας» ένα κανονικό ποντιακό γλέντι την Κυριακή του Πάσχα.
Από τα γύρω μπαλκόνια, οι κάτοικοι κατέγραφαν το γλέντι, με φωτογραφίες και βίντεο.
https://youtu.be/S8_zvF6ULJI
Πηγή: protothema.gr








