Με τον δικό τους τρόπο θέλησαν να ευχηθούν για το Πάσχα οι γιατροί και νοσηλευτές της μονάδας Covid στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Την φωτογραφία δημοσιοποίησε ο Συντονιστής περιστατικών κορωνοϊού του Βενιζελείου και Διευθυντής της Γαστρεντερολογικής Κλινικής Γρηγόρης Πασπάτης, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
“Οι ειδικευόμενοι ιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος αυτής της περιπέτειας. Καλό Πάσχα”.
Πηγή: cretalive.gr








