Στο κλίμα του πένθους της Μεγάλης Παρασκευής «βάφτηκε» η Αψίδα του Γαλερίου στη Θεσσαλονίκη καθώς φωταγωγήθηκε σε μοβ χρώμα.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του δήμου Θεσσαλονίκης που χθες φωταγώγησε με κόκκινο χρώμα το μνημείο, ενώ αύριο θα φωταγωγηθεί σε λευκή απόχρωση, που είναι και το χρώμα της Ανάστασης.








