Με τον δικό τους τρόπο είπαν «ευχαριστώ» οι πυροσβέστες στο προσωπικό του νοσοκομείου Σωτηρία για τη μάχη που δίνει καθημερινά με τον κορωνοϊό.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Τα πυροσβεστικά οχήματα έφτασαν λίγο μετά τις 14:00 χθες το μεσημέρι έξω από το νοσοκομείο βάζοντας σε λειτουργία τις σειρήνες και με χειροκροτήματα έστειλαν ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους εργαζόμενους.
Πηγή: zougla.gr, skai.gr











