Κεκλεισμένων των θυρών, χωρίς πιστούς και με κλειστά μεγάφωνα τελούνται αυτό το διάστημα οι Ιερές Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας σε όλη τη χώρα λόγω του κορωνοϊού μετά από απόφαση της Ιεράς Συνόδου και της Κυβέρνησης. Οι πιστοί ωστόσο δεν το έβαλαν κάτω.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι πιστοί στο Σιδηρόκαστρο μη μπορώντας να συμμετέχουν στις κατανυκτικές Ακολουθίες ”σπάνε” την καραντίνα και βάζουν τέρμα τα ηχεία και ακούγοντας μαζί με τους γείτονες τις ψαλμωδίες των ημερών από τον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής.
Πηγή: infonews24.gr








