Ευχές για το Πάσχα του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκιδικής ΔΡ Κωνσταντίνου Σ. Δεδελούδη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Αυτό το Πάσχα, μένουμε σπίτι και περισσότερο από κάθε άλλη φορά ευχόμαστε, το Άγιο Φως της Ανάστασης, να φωτίσει τις καρδιές όλων μας!”








