Στόχος βανδάλων έγινε η εκκλησία του Προφήτη Ηλία στην Άνω Πόλη στη Θεσσαλονίκη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Άγνωστοι έγραψαν με μαύρο σπρέι στην εκκλησία «φίλα το χέρι του παπά γεύσου τον θάνατο μετά» αναφερόμενοι στον κορωνοϊό.
Παράλληλα όπως φαίνεται και στις παρακάτω φωτογραφίες, σχημάτισαν και το αναρχικό σύμβολο σε πόρτα της εκκλησίας αλλά και στον τοίχο.












