• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Θετική στον κορωνοϊό γιατρός της ΜΕΘ του Θριασίου Νοσοκομείου

admin Από admin
8 Απριλίου, 2020
Σε Ελλάδα
2
SHARES
5
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Γιατρός από την ΜΕΘ του Θρασίου Νοσοκομείου, το οποίο είναι από τα νοσοκομεία αναφοράς για τον κορωνοϊό, βρέθηκε θετική στον ιό. Σύμφωνα με πληροφορίες είναι γυναίκα εντατικολόγος στη ΜΕΘ όχι για τους ασθενείς με covid19.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google

Η γιατρός δεν είχε συμπτώματα. Με δική της πρωτοβουλία έκανε τεστ και βγήκε θετική. Ενημέρωσε αμέσως την επιτροπή λοιμώξεων και τη διοίκηση του νοσοκομείου.

Αυτή τη στιγμή γίνεται έλεγχος σε 40 άτομα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και ασθενείςπου ήρθαν σε επαφή με το κρούσμα, ενω η μονάδα ενταιτικής θεραπείας λειτουργεί κανονικά.

Και άλλα περιστατικά

Διαβάστε επίσης:

Intime

Αίγιο: Πυκνώνει το μυστήριο της δολοφονίας μάνας και γιου – Πού στρέφονται οι έρευνες της αστυνομίας

19 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου

Βάρκιζα: Λαγοκέφαλος δάγκωσε ηλικιωμένη λουόμενη – Υποβλήθηκε σε ράμματα

18 Ιουνίου, 2026

Την ίδια στιγμή μια νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο Κοζάνης της παθολογικής κλινικής βρέθηκε θετική στο κωρονοϊό και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο. Έχει έρθει σε επαφή με περίπου 20 συναδέλφους.Το σωματείο ζήτησε να βγουν σε καραντίνα και να γίνει σε όλους  εργαστηριακος  έλεγχος κατί που όπως καταγγέλουν οι εργαζόμενοι δεν έγινε γιατί θα έκλεινε η παθολογική κλινική που νοσηλεύονται περιστατικά κωρονοϊού, λόγω έλλειψης προσωπικού. Η νοσηλεύτρια από Κοζάνη νοσηλεύεται σε καλή κατάσταση στην Παθολογική κλινική. Γίνεται ιχνηλατιση των συναδέλφων της.  Από βδομάδα θα λειτουργεί εργαστήριο για μοριακό έλεγχο στο νοσοκομειο της Κοζανης. Θα προσληφθεί ένας Μικροβιολογος και 3 Τεχνικοί.

Τέλος, τα πρώτα εργαστηριακά αποτελέσματα δείχνουν ότι είναι αρνητικά στον κορωνοϊό τα 29 άτομα του υγειονομικού προσωπικού του Νοσοκομείου Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, τα οποία είχαν έρθει σε επαφή με 4 συναδέλφους τους, νοσούντες από τον ιό.

Πηγή: skai.gr

Προηγούμενο

Έκλεψαν μηχανή και έκαναν βόλτες στη Χαλκιδική

Επόμενο

Κλιμάκιο του ΚΕΔΑΚ στο Άγιο Όρος για αποκατάσταση ζημιών

ΣχετικάΆρθρα

Intime
Ελλάδα

Αίγιο: Πυκνώνει το μυστήριο της δολοφονίας μάνας και γιου – Πού στρέφονται οι έρευνες της αστυνομίας

19 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου
Ελλάδα

Βάρκιζα: Λαγοκέφαλος δάγκωσε ηλικιωμένη λουόμενη – Υποβλήθηκε σε ράμματα

18 Ιουνίου, 2026
Ελλάδα

Γυναικοκτονία στη Δράμα: Τα παιδιά στην οικογένεια της μητέρας

18 Ιουνίου, 2026
Επόμενο

Κλιμάκιο του ΚΕΔΑΚ στο Άγιο Όρος για αποκατάσταση ζημιών

Απαγορεύεται ρητώς η χρήση μεγαφώνων ή οποιουδήποτε άλλου μέσου για την εξωτερική μετάδοση κάθε θρησκευτικής τελετής

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.