Απαλλαγμένη πια από τον εφιάλτη και το στίγμα της πόλης που γέννησε τον ιό η μαρτυρική πόλη της Γιουχάν, στην πρώτη της νύχτα χωρίς τον ιό άναψε φώτα και κάλεσε τους κατοίκους της έξω!
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
A light show lit up the night sky in Wuhan to mark the end of an 11-week lockdown pic.twitter.com/DP9dGyVPQt
— QuickTake by Bloomberg (@QuickTake) April 7, 2020
View this post on Instagram
Πηγή: parallaximag.gr








